Основи здоров'я 6-А клас

17 березня 2022

 Тема уроку: Види стосунків. Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі.












 ***************************

03 лютого 2022

Завдання виконати  до 10.02.2022

Фото виконаної роботи надсилати на електронну пошту tinulya76@ukr.net

 Тема уроку: Убережи себе від ВІЛ






















 

*************************************************************


27 січня 2022

Завдання виконати до 03.02.2022

Фото виконаної роботи надсилати на електронну пошту tinulya76@ukr.net

 Тема уроку: Психоактивні речовини і здоров'я.











Перегляньте відео: Чим небезпечний підлітковий алкоголізм 




















 --------------------------------------------------




11 листопада 2021

Завдання виконати до 17.11.2021 

Фото виконаної роботи надсилати на електронну пошту tinulya76@ukr.net















































 

Бажаю успіху!!!


-------------------------------------------------------




 04 листопада 2021

Завдання виконати до 10.11.2021

Фото виконаної роботи надсилати на електронну пошту tinulya76@ukr.net
























 Бажаю успіху!!!


-----------------------------------------------------



























































































































































Січень 2021

Завдання №1 виконати до 25.01

Тема: Права дитини. Обов'язки учня і громадянина.

 Права та обов’язки людини – це два крила , які допомагають їй у житті. Так як для успішного польоту літака мають бути обидва крила. Здійснення мрій залежить від того, як людина користується правами і як виконує обов’язки щодо рідних, близьких і країни.

Кожна дитина становить надзвичайну цінність не лише для батьків, а й для всього світу саме тому, що є унікальною й іншої такої немає і не буде. Кожен з вас має свій характер, власні почуття, здібності, думки. Як же зробити так, щоб такі різні, несхожі люди жили в мирі та злагоді між собою, поважали одне одного? Для цього існують правила, які керують стосунками між людьми.

Є такі права, які обов’язкові до виконання всіма громадянами країни, дорослими і дітьми. Ці права та обов’язки записані в основному закону України – Конституції. Розділ про права людини найважливіший.

-         Як ви думаєте, що потрібно дітям, аби стати щасливими?

-         Без чого ви не можете обійтися?

Подібний перелік був складений ООН і згодом переріс у Конвенцію про права дитини. Конвенція ООН про права дитини набула чинності в Україні з 27 вересня 1991р. і з того часу є частиною національного законодавства.

Права та обов’язки дитини










 Завдання:

Прочитати параграф 16.


Успіху вам!!! 


 ------------------------------------------------




Листопад 2020 Навчання триває!!! 

Завдання№2 виконати до 05.11

Фото виконаної роботи надсилати на електронну пошту tinulya76@ukr.net 

Тема: Умови успішного навчання. Розвиток  здібностей. Створення мотивації до навчання. 

Притча про талант.

Наполеон мав свою думку про талант. Він говорив, що талант справжнього полководця можна зрівняти з квадратом, де основа – воля, а висота – розум. Квадрат буде квадратом за тієї умови, якщо основа рівна висоті. Великим полководцем може бути лише та людина, у якої воля й розум рівні. Якщо воля значно перевищує розум, полководець буде діяти рішуче й мужньо, але не досить розумно; якщо навпаки, то в нього хороші ідеї та плани, але не вистачить мужності й рішучості здійснити їх.

 Отже, талант – це сукупність великої кількості позитивних якостей людини: світлого розуму, доброї пам’яті, різних здібностей, чуйності, мужності.

Свій талант необхідно розвивати та правильно використовувати.

¾ Як розвивати свій талант? Як стати успішним? – завдання нашого уроку це з’ясувати.

Ви, мабуть не раз помічали, що хтось має хист до математики, хтось легко вивчає іноземні мови, а про когось кажуть, що він чи вона народилися з пензлем в руках, з лижами на ногах.

І це дуже добре. Уявляєте, що було б, якби всі люди мали здібності, наприклад, лише до математики. Хто б тоді грав на скрипці, писав вірші, виховував та навчав дітей.

 

¾       Від чого залежать здібності?

ü Відомо, що ліва півкуля головно мозку відповідає за операції з літерами та числами (за уміння читати, обчислювати, логічно мислити) – це мислителі.

üА права півкуля відповідає за уяву, здатність орієнтуватися в просторі, розпізнавати складні об’єкти – це митці.

 

Експеримент.

 Проведення експеримент – тесту для визначення, яка півкуля головного мозку у вас активніша  та хто ви: «мислителі чи митці?» (запропоновані вправи виконувати швидко, не задумуючись).

Вправа №1. Розташуйте руки перед собою, переплетіть пальці, утворюючи «замок». Подивіться, який з великих пальців зверху – правий чи лівий. Якщо правий, то провідна ліва півкуля, і навпаки.

Вправа  №2. Схрестіть руки на грудях і подивіться, яка рука зверху – права чи ліва. Це так звана поза Наполеона.

Вправа №3. А тепер поаплодуйте собі. Зверніть увагу на те, яка долоня зверху.

 Висновки: якщо в усіх випадках отримано відповідь «права», то провідна ліва півкуля і ви – мислитель. Якщо відповідь «ліва» - митець. Але найчастіше виходять різні комбінації, які свідчать про широкий спектр ваших здібностей та можливостей.

 

 Умови успішного навчання

 Для розкриття наступного питання нашого уроку:«умови успішного навчання», потрібно звернутись до історії, адже саме історія дає багато прикладів, коли люди досягли неймовірних успіхів завдяки наполегливості й розвитку своїх здібностей.

     Так, Олександр Македонський пам’ятав у обличчя і на ім’я майже всіх солдатів своєї армії. 

Альберта Ейнштейна (відомого фізика, лауреата Нобелівської премії) у молоді роки вважали нездібним до математики, і в 11 років, на думку своїх учителів, він відставав у розумового розвитку. 

Тривалий час Ісаак Ньютон був останнім учнем в класі, доки глузування не змусили його взятися за навчання і швидко залишити позаду всіх, хто з нього глузував.

Федір Шаляпін, коли був маленький, його не приймали співати в хорі. А потім він став великим співаком.

      Завдяки чому їм вдалося досягти значних успіхів? Чи не стануть дані «умови успіху» в пригоді вам, наприклад, під час навчання?

      Виділяють 10 умов успішного навчання. 

 

Ø   Дотримання режиму дня.

Раціональний розплід часу впродовж дня, чергування роботи та відпочинку, легких та важких предметів під час виконання домашніх завдань,порядок на робочому місці – все це економить сили, створює творче задоволення від навчального процесу.

 

Ø   Упевненість в своїх силах.

Не обминати труднощі, того, чого боїшся. Соромитесь виступати перед аудиторією – шукайте можливості робити це частіше. Є страх перед кимось чи чимось – шукайте можливості частіше зустрічатися з ними.

 

Ø   Розвиток сили волі.

Успіх приходить лише для тих, хто його прагне, добивається, докладає максимум зусиль. Не чикайте, що хтось відкриє вас, відкривайте себе самі.

 

Ø   Уважність під час навчання.

Не відволікайтесь під час занять ні на товаришів, ні на сонячних зайчиків, ні на телевізор чи магнітофон, ні на  приємні чи гіркі спогади, інакше можна пропустити щось важливе, через що навчальний матеріал відразу стане нудним і незрозумілим.

 

Ø Намагатися осмислювати та розуміти навчальний матеріал.

Не покладайтесь лише на механічну пам'ять, не зазубрюйте матеріал, намагайтеся зрозуміти причино-наслідкові зв’язки, визначати головне та другорядне. В цьому вам можуть допомогти складання плану, конспекту, логічних схем, узагальнених таблиць, діаграм.

 

Ø  Самостійність у навчанні.

Не чикайте поки вчитель «розжує» і вкладе у вашу свідомість той чи інший матеріал. Найміцніше засвоюється те, що здобуте ціною власних розумових зусиль, тому ще вдома намагайтесь уявно «зазирнути» на наступний урок, прогляньте матеріал, який буде розглядатись, складіть власну думку про нього. Ніколи не покладайтесь на списування і підказки.

 

Ø   Практичне застосування знань та умінь.

Потрібно більше розв’язувати задач та вправ; працювати не лише головою, а й руками; передавайте свої знання товаришам і самі вчіться в тих, хто вже досягли успіху.

 

Ø   Розширення свого кругозору.

Пробуйте свої сили в різноманітних видах діяльності; і пам’ятайте: по справжньому навчається лише той, хто вдумливо читає багато розумних книг.

 

Ø  Самовиховання кращих людських якостей.

Духовний розвиток, самовдосконалення, розвивати естетичні смаки, культуру поведінки, не бути байдужим до навколишнього життя.

 

Ø  Дружити з усіма навчальними предметами.

У школі вивчають багато дисциплін, усі вони потрібні кожному, незалежно від уподобань і майбутньої професії.


Приклад: «Для чого це мені? - спитає хтось. -  Я хочу стати зіркою естради. Математика мені не знадобиться». – Це не так. Математика на рівні шкільної програми потрібна й співакам, адже вона навчає не лише обчислювати, а й логічно мислити, наводити чіткі аргументи, пояснювати свою думку. Без таких умінь в житті не обійтись.

     Напевно у кожного з вас, серед навчальних предметів є ті які не подобаються або важко даються. З такими предметами потрібно спробувати подружитись, а для цього необхідно: по-перше, знайти в змісті предмета щось цікаве та корисне для себе; по-друге, якщо щось не зрозуміли, звертайтесь за допомогою до вчителя, друзів, батьків, додаткової літератури.

 

Щоб навчання в школі було ефективнішим, треба:

тренувати свою пам'ять;

завжди прагнути навчитись чогось нового;

ділитися своїми набутими знаннями з іншими людьми;

використовувати вже засвоєні знання для того, щоб вчитися далі;

намагатися знайти відповіді на незрозумілі запитання.

 


  Завдання:

 Скласти розклад уроків на наступний тиждень 02-06.11 (дистанційне навчання).

У розкладі позначити які уроки відбуваються онлайн та час коли урок розпочинається.

Навпроти онлайн-уроку написати код ідентифікатор та пароль конференції вчителя, який викладає цей урок.

Естетично оформити.

  Зразки






   Бажаю вам креативних ідей!!!

 ---------------------------------------------------------


 

 Жовтень 2020

Завдання№1  виконати до 30.10

Фото виконаної роботи надсилати на електронну пошту tinulya76@ukr.net 

Тема: Раціональний розподіл часу. Розпорядок дня школяра. Виконання домашніх завдань. Облаштування робочого місця.

Наш успіх у житті багато в чому залежить від того, як ми розпоряджаємось часом. Тому дуже важливо уміти так організувати свій день, щоб все заплановане виконати. Психологи провели певні дослідження і виявили, що:
· Деякі школярі до 36 годин на тиждень витрачають даремно.
·  Багато дітей самі не сідають за уроки, а ті хто сідає, до останнього моменту відкладають їх виконання.
·  Деякі люблять відтягувати виконання корисних справ на потім або взагалі забувають про їх існування.
·  Багато хто не знає, чим себе зайняти у вільний час, окрім перегляду телепрограм та гри на комп’ютері.
· Значна частина дітей дивиться телевізор і грає на комп’ютері по 4-6 годин щодня, витрачаючи на це найкращий час.
· У деяких школярів процес виконання уроків або корисних справ розтягується надовго, тому що вони відволікаються на сторонні справи.
 
-  Чи впізнали ви себе у цих твердженнях?
-  Що ви можете сказати про своє витрачення часу?
-  Чи дотримуєтесь певного режиму дня?
 
Близько половини учнів зізнаються, що не планують свого дня, у значної частини школярів відсутній режим дня. Проте уміння володіти часом потрібне не тільки для навчання в школі, а й для дорослого життя. Недарма існують такі народні приказки:
·           Бережи час, час за гроші не купиш.
·           Згаяного часу і конем не доженеш. 
·           Не тим час дорогий, що довгий, а тим, що короткий.


 Перегляньте, будь ласка, відео.





 Завдання:

 Скласти свій власний режим дня. Написати в зошиті, сфотографувати та відправити фото на електронну пошту.

Фото виконаної роботи надсилати на електронну пошту tinulya76@ukr.net 




 Бажаю вам успіху!!!

 


Комментарии

Популярные сообщения